Het nadert... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Leonora Boo - WaarBenJij.nu Het nadert... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Leonora Boo - WaarBenJij.nu

Het nadert...

Door: Leonoradeboo

Blijf op de hoogte en volg Leonora

31 Januari 2012 | Nederland, Delft

Na maanden voorbereiding is het dan echt zover: morgenochtend vertrek ik naar Toronto! Veel vrienden, club- en dispuutsgenoten en familieleden zijn mij al voorgegaan; nu is het tijd dat ik ook het avontuur aanga. Sinds gisteren besef ik pas echt dat ik vanaf woensdag op een ander continent verblijf in het mooie Toronto. Het was een lange aanloop, maar nu komt het wel heel dichtbij...

Er is een hoop geregel aan voorafgegaan: contact met Erasmus MC, contact met urologen in Toronto, formulieren-dans met DCO, OV stopzetten, kamer onderhuren, laptop uitzoeken en kopen, verzekeringen afsluiten, checken of mijn paspoort nog geldig was (ja -> nee -> ja -> toch maar nieuwe aangevraagd), kamer in Toronto zoeken, creditcard, visum checken (niet nodig voor < 6 maanden verblijf), vliegtickets boeken.... Het kost wat, maar dan heb je (hopelijk) ook wat!

Enkelen van jullie vrezen hoe ik het daar ga afbrengen, mede gebaseerd op ervaringen met mijn basale kennis, topografische onkunde en de bekende enige choas op zijn tijd. Daarom ook deze site, om jullie te laten weten hoe ik het er vanaf breng (en indien nodig om te kunnen ingrijpen).

Voor degenen die ook druk bezig zijn en weinig tijd hebben om hele verslagen te lezen, zal ik proberen iedere keer in het kort even de highlights te benoemen. Zo is er geen excuus om niet op de hoogte te zijn ;).

Dit alles wordt mede mogelijk gemaakt door mijn lieve ouders, vrienden en vriendinnen voor hun gevraagde en ongevraagde hulp (oh? moet je dat regelen? Enne... hoe doe je dat dan?) en diverse hulp-/ en noodlijnen (computerprogramma’s, boekingen, verzekeringen, helpdesks). Zonder jullie was de kans om uberhaupt aan te komen toch wat lager geweest.

De laatste weken waren vol met etentjes, bestuursweekend, dispuutsgala, clubavond in Utrecht, vriendinnentrip naar Antwerpen en lunches. Super om jullie nog te hebben kunnen zien/spreken! Besef ik nog meer dat ik ook weer terug moet/wil komen uit Toronto :).

Veel liefs!

  • 31 Januari 2012 - 13:27

    Denise:

    Haha briljante omschrijving van de afgelopen tijd :P haha. Het gaat helemaal goedkomen :). Heel veel plezier! Fijne vlucht morgen :) Dikke kus

  • 31 Januari 2012 - 14:03

    Marion:

    Hoi Leo, heel heel veel plezier en succes gewenst!!
    Veel liefs, Marion

  • 31 Januari 2012 - 15:17

    Sofieke:

    Leo! Vier mailtjes is wel een beetje overdreven om je blog aan te kondigen (of ben ik de enige die er zoveel heeft gehad?), maar vind het wel heel leuk dat je zo enthousiast aan je blog bent begonnen. Houdt dat vast! Dan heb ik tenminste ook nog eens wat leuks te lezen als ik op mijn werk zit. Heel veel plezier daar, geniet ervan! Kus

  • 31 Januari 2012 - 15:27

    Sara:

    Heeuuuhhhhh leuk leuk leuk! Je gaat het vast geweldig hebben!! Goed van deze site, maar bedenk: een foto spreekt meer dan 1000 woorden! Dus veel maken :)

    xx tot morgen op het vliegveld!

  • 31 Januari 2012 - 15:34

    Mamma:

    ja echt super Leonora! vergeet niet te skype met je moeder, vind ik ook leuk je te zien (moet wel goed op het verschil in tijd letten :(

  • 31 Januari 2012 - 16:17

    Carlijn:

    Leuk leo!!! Ben blij voor je dat het allemaal is gelukt, nu op naar de americano's, niet teveel hamburgers eten hoor ;) Alvast heeeel veel plezier en succes en ik ga je volgen :) xxx

  • 31 Januari 2012 - 18:30

    Lotte:

    Hey!
    Ik heb alle vertrouwen in je hoor, dat het goed gaat komen daar, ondanks onze ervaring in het verleden ;). Heel veel plezier!! xxx

  • 31 Januari 2012 - 21:17

    Saskia:

    Hee Leo!

    Van het Tilburg avontuur zo het Toronto avontuur in... Heel erg veel succes gewenst en ook vooral veel plezier! Geniet van je tijd daar! Hopelijk ga je je er snel thuisvoelen en ontmoet je veel interessante/leuke mensen. Je zal daar in ieder geval ongetwijfeld heel veel leren! Leuk als je af en toe de tijd vind om wat bij te houden op je blog, zodat wij ook kunnen lezen hoe het je daar vergaat!

    xx Sas

  • 31 Januari 2012 - 22:08

    Marjon:

    Heeeeel veel plezier meid! Pas goed op jezelf! En ik kijk er nu alweer naar uit als je terug komt! :D

    Dikke kus!

  • 01 Februari 2012 - 15:16

    Adrie Van Wijk, DCO:

    Leonora, ik wens je heel veel plezier in Toronto!!

    Hard werken maar vooral ook genieten.

  • 01 Februari 2012 - 23:29

    Marjoleine:

    Ha Leo, succes en geniet er ook vooral heel veel van!!
    Liefs Mar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonora

d

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 8052

Voorgaande reizen:

01 Februari 2012 - 02 Augustus 2012

Toronto

Landen bezocht: